Szkolenia lean manufacturing – do kogo adresowane?

W ostatnich czasach szczególnie ogromną popularnością cieszą się szkolenia lean manufacturing. Co oznacza niniejsze hasło?
Lean manufacturing jest to jedna z technik pozwalających na efektywne zarządzanie produkcją. Przedsiębiorstwa kształcące się w przedstawianym zakresie nie tylko poprawią jakość sporządzanych przez siebie produktów, ale również będą racjonalnie użytkować zasoby a także zapewniać swoim odbiorcom terminową dostawę.
szkolenie
Jaki jest plan szkoleń odnoszących się do tego rodzaju zagadnienia?
Przede wszystkim szkolenia te dedykowane są osobom, które trudnią się organizacją produkcji, logistyką oraz realizacją polityki jakości własnej firmy (http://abk.pl/oferta/six-sigma/). Na szkoleniach zapoznają się oni z nowoczesnymi metodami, a także z narzędziami wykorzystywanymi do kompetentnego prowadzenia firmy oraz wyćwiczą przyswojoną wiedzę na licznych warsztatach praktycznych. Zorientują się, w jaki sposób wykorzystywać poznane techniki zarządzania na obszarze swojego zakładu, aby polepszać jego funkcjonowanie i pozytywnie wpłynąć na rezultaty pracy. Uczestnicy warsztatów wprowadzani są również w historię lean manufacturingu, by zorientowali się, skąd wzięło się całe rozwiązanie.
Co najistotniejsze, każda z osób dostaje możliwość indywidualnych spotkań, na których może rozwiać wszelkie wątpliwości oraz pozyskać dodatkowe informacje. Na początku szkolenia każdy z uczestników dostaje konieczne materiały szkoleniowe, które pozwolą im na lepsze przyswajanie wiedzy. Z kolei pod koniec kursów wręczane są certyfikaty o ukończeniu zajęć.
Jeśli w takim razie ciekawi cię lean manufacturing, szkolenia z opisywanego zakresu możesz wyszukać w wielu firmach edukacyjnych jak http://abk.pl/oferta/lean/. Aby wybrać najkorzystniejszą ofertę, dobrze jest przewertować kilka dostępnych opcji i zapoznać się z planem szkolenia, jego terminem i lokalizacją - powinniśmy inwestować w rozwój osobisty i rozwój swojej firmy! Bez nieustannego zdobywania nowej wiedzy i kompetencji nie można liczyć na efektywne działanie na rynku i dołączanie nowych klientów. Aby wybić się spośród konkurencji, musimy najpierw zainwestować, aby mieć czym się wykazać i co zaproponować zainteresowanym nami odbiorcom. Warto jest o tym nie zapominać, by z sukcesem prowadzić swoją firmę w każdym obszarze.

Obejrzyj