Nie tylko długopisy i smycze – czyli jakie gadżety reklamowe wybrać?

Promocja oparta na nowiutkich technologiach nie oznacza, że tradycyjne akcje marketingowe przestają być efektywne. Gadżety reklamowe cały czas są jednym z elementów budowania marki, lecz dziś gadżet firmowy to nie tylko długopis a także smycz.


Zanim złożymy zamówienie na następną partię długopisów z logotypem biura, zastanówmy się czy pieniędzy przeznaczonych na tą odmianę promocji nie można wydać lepiej.




dodge części
Autor: That Hartford Guy
Źródło: http://www.flickr.com


Warto popatrzeć na temat gadżetów firmowych troszeczkę szerzej jak też uczynić z niego fragment logicznej komunikacji reklamowej. Logo, barwy firmowe, strona Internetowa, akcesoria biurowe, szyld, koce reklamowe zobacz koce reklamowe - konstruują wizerunek firmy zatem widoczny i namacalny dla konsumenta symbol usług świadczonych przez nas. Te fizyczne „dowody” są szczególnie ważne w przypadku usług niematerialnych, a więc porad a także innych „niewidzialnych” działań należących do grupy usług fachowych. Powiedziawszy najprościej – są one tym, co klient widzi jak też kojarzy z naszą firmą. Te materialne objawy usług to również metoda na przyciągnięcie uwagi konsumenta. Jednym z kluczowych warunków powodzenia firmy usługowej jest bycie zauważalnym. O ile szyld na budynku biura, baner czy strona www pozwala zwrócić uwagę na firmę, to gadżet reklamowy będzie pewnym ze sposobów, aby klient o niej pamiętał.




Nietypowy, użyteczny lub taki, który zwyczajnie cieszy oko spowoduje, że nasze logo pozostanie w zasięgu wzroku, a więc my, a szczegółowo nasza firma jak też oferta reklamowe koce – będziemy cały czas pod ręką.


Nie można też zapomnieć o tym, iż gadżet pełni rolę podarku, a kto nie kocha otrzymywać podarków, nawet kiedy są to drobiazgi.

Obejrzyj