Nowoczesne rozwiązania w reklamie

Reklama zewnętrzna jest jednym z najważniejszych nośników przekazu reklamowego. Poprzez wysoki poziom oglądalności, buduje wizerunek firmy lub określonego produktu.
Czy to w dużych aglomeracjach czy w małych miejscowościach, ma wzbudzić zainteresowanie przechodniów, kierowców, mieszkańców. Musi posiadać odpowiednie wymiary i niebagatelną szatę graficzną. Najważniejsze, aby została zauważona i co więcej - pozostała w pamięci odbiorców.


reklama
Autor: minimalform
Źródło: http://www.flickr.com
Nie można wyobrazić sobie reklamy zewnętrznej bez nowoczesnych technik. Jedną z nich jest termoforowanie. Dzięki tłoczniom przystosowanym do dużych formatów, powstają litery przestrzenne i logotypy, oraz inne wyroby cienkościenne o dużej powierzchni -ekstra źródła na http://roboplast.com.pl/technika/ .

W procesie termoformowania wykorzystywane są materiały z polistyrenu PS, kopolimeru ABS, twardego PCV, polimetakrylanu metylu PMM, polietylenu PE, polipropylenu PP, z których formuje się odpowiednie kształty. Aby było to możliwe, tworzywo musi zostać podgrzane do odpowiedniej temperatury.


Technika ta znajduje bardzo szerokie zastosowanie. Oprócz produktów wielkogabarytowych jak tablice reklamowe, przy użyciu technologii formowania można wytworzyć niewielkie przedmioty, jak opakowania oraz pojemniki plastikowe, wyroby gospodarstwa domowego , zabawki, gadżety jak i opakowania lub ich elementy w tym również posiadające atest spożywczy.
O popularności oferowanych rozwiązań technicznych głównie zadecydowały względy ekonomiczne – termoformowanie jest procesem
reklama
Autor: Style Raw
Źródło: http://www.flickr.com
stosunkowo niedrogim, zaś opłacalność uruchomienia produkcji z użyciem tej metody zaczyna się już od niewielkich zamówień.

Niedrogo nie oznacza jednak źle, przeciwnie. Termoformowanie pozwala uzyskać produkt o bardzo wysokiej jakości.

Nietuzinkowa i przykuwająca wzrok grafika, daje możliwość efektywnego promowania produktów i usług. Niestety nie zawsze jesteśmy świadomi, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich nakładów finansowych możemy polepszyć sytuację finansową naszej firmy. Jeśli więc firma zajmuje się handlem, produkcją, gdy zależy nam by wypromować swój produkt – wykorzystanie techniki termoforowania sprawdzi się znakomicie.

Obejrzyj