Promocja przedsiębiorstwa - warianty skutecznej promocji

Reklama to najprostsza oraz zarazem najważniejsza strategia pozyskania nowych klientów. Każde przedsiębiorstwo wykorzystuje wybraną przez siebie formę reklamy - umieszcza ją na ulotkach, , w radiu lub na Autobusie.


Dowiedz się, jakich metod możesz użyć, by promocja przedsiębiorstwa była efektywna.




Przydomowa oczyszczalnia ścieków
Autor: wfeiden
Źródło: http://www.flickr.com/


http://www.ideamo.pl/
Autor: Alejandro Martinez
Źródło: http://www.flickr.com


malowanie murali
Autor: katsrcool (Kool Cats Photography) 1,000,000 + View
Źródło: http://www.flickr.com


Reklama outdoorowa, charakteryzowana także jako (DOOH) to niezwykle skuteczna odmiana promocji firmy. Jej celem jest dostarczanie przesyłu reklamowego w wybranych miejscach dosłownie na ulicy, z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza. Reklama zewnętrzna jest ogólnie osiągalna i cechuje ją ogromny poziom oglądalności. Reklamę tego rodzaju dostrzec można na każdym kroku: na tablicach reklamowych, także artystyczne malowanie ścian (zobacz ilustracje - Ideamo). Według badań, taka promocja przedsiębiorstwa odbierana jest przez klientów jako najmniej drażniący bądź inwazyjny rodzaj reklamy. Reklama outdoorowa zapewnia również duży zwrot inwestycji - wedle danych z amerykańskiego rynku - każdy ulokowany dolar zwróci się po trzykroć. Wielkim plusem jest też brak deklaratywności. Oznacza to, iż odbiorca reklamy nie musi kupić gazety, uruchomić TV albo korzystać z netu, aby zetknąć się z marketingiem.


Sprawa nośników outdoorowych dość często dotykana jest poprzez projektantów oraz konserwatorów zabytków. Przeciwnicy tej odmiany reklamy żądają usunięcia reklam outdoorowych z miast. Promocja firmy może się też odbywać za pomocą pozostałych źródeł.


Warto rozważyć promocję przedsiębiorstwa w internecie, w gazecie, w telewizji czy malowanie murali, jeśli fundusz przedsiębiorstwa na to pozwala (idź do strony). Warto pamiętać, że nawet przy małych nakładach możesz zyskać efektywną oraz zapadającą w pamięć kampanię promocyjną, wszystko zależy od naszej inwencji.

Obejrzyj