Personnel International
+48 32 441 91 00
17 February 2025

Personnel International BPO wraca na targi pracy! Spotkajmy się na uczelniach w całej Polsce!

Spotkaj się z nami na targach pracy! Personnel International BPO na uczelniach w całej Polsce Nasz zespół ponownie wyrusza w trasę! W nadchodzących miesiącach weźmiemy udział w targach pracy oraz rozpoczniemy kilka nowych projektów wyjazdowych. To świetna okazja, by porozmawiać z naszymi rekruterami, dowiedzieć się więcej o aktualnych ofertach i znaleźć pracę w branży magazynowo-logistycznej.

Z radością informujemy, że nasz zespół znowu rusza w trasę! W najbliższych miesiącach planujemy udział w kilku targach pracy oraz rozpoczęcie nowych projektów wyjazdowych. To doskonała okazja, by spotkać się z Wami osobiście, porozmawiać o możliwościach zatrudnienia i przedstawić aktualne oferty pracy w branży magazynowo-logistycznej.

Gdzie nas znajdziesz?

Już teraz możemy zdradzić, że będziemy obecni na:
📍 Politechnice Koszalińskiej
📍 Politechnice Częstochowskiej
📍 Uniwersytecie Rzeszowskim

To tylko niektóre z miejsc, w których będzie można nas spotkać. Śledźcie naszą stronę oraz media społecznościowe – już wkrótce podamy pełną listę wydarzeń!

Dlaczego warto nas odwiedzić?

Poznasz najnowsze oferty pracy w Polsce i za granicą
Porozmawiasz z naszymi rekruterami i uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania
Dowiesz się, jak wygląda proces rekrutacji i jakie są warunki zatrudnienia
Możesz zostawić swoje CV i przyspieszyć proces aplikacji

Jeśli zastanawiasz się, jak dobrze przygotować się do targów pracy, koniecznie przeczytaj nasz wcześniejszy artykuł:
Targi pracy – co to jest, jak się przygotować, jak dobrze wypaść?

Masz pytania już teraz? Skontaktuj się z nami:
📞 +48 512 44 05 06
📧 rekrutacja@personnel.com.pl
💬 Opinie o nas: www.personnel.com.pl/opinie

Nie możemy się doczekać spotkania! Do zobaczenia na targach! 🚀

Do you want to hire an employee? Fill out our form!
Looking for a job? Check out our job offers!
Haven’t found a suitable offer? Check out the Personnel Group! go to