„Marka osobista sprzedaje!” „Poznaj nowe narzędzie marketingowe- markę osobistą!” „Personal branding kluczem do sukcesu” - ile razy spotkaliście się
z podobnymi nagłówkami szukając sposobu na pozyskiwanie klienta lub przygotowując się do zmiany pracy?
Czy to tylko tajemniczo brzmiąca nowa moda, czy konieczność? O marce osobistej i tym po co mi ona, przeczytacie w poniższym artykule!
 
Czym jest jednak budowanie marki osobistej i jak się odbywa?
Marka osobista to krótko mówiąc „my”, składa się na to nasze imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, umiejętności, wykształcenie, cechy charakteru, osiągnięcia i prowadzone działania. Przykład? Praktycznie każda osoba publiczna, aktorzy, twórcy internetowi, politycy. Dźwięk nazwiska lub nazwa przestrzeni, których „są twarzą” pozwala nam na szybkie stworzenie krótkiej charakterystyki danej osoby bez potrzeby głębszego researchu. Personal branding nie jest
zarezerwowany wyłącznie dla znanych i lubianych. To również narzędzie marketingowe wykorzystywane przez specjalistów w wielu dziedzinach.
 
Zapytacie „po co mi on?”
Pozornie można byłoby uznać, że to kaprys XXI wieku, jednak to konieczność jeśli masz ambicje rozwijać się w swojej dziedzinie i być konkurencyjnym na rynku, również pracy. Wtedy szybko okazuje się, że będzie to najważniejsza marka z jaką mieliście w życiu do czynienia. To właśnie ona zdominuje to, jak postrzegać was będzie najbliższy świat: klienci, współpracownicy, pracownicy, pracodawcy co finalnie sprowadzi się do jednego: jakie korzyści (również finansowe)
przyniesie wasza praca.
 
Od czego zatem zacząć?
Od spójności i konsekwentnej komunikacji, przez co zapoznasz swoich odbiorców z tym co proponujesz w zakresie swojej specjalizacji, jakie masz osiągnięcia i co najważniejsze: dlaczego warto ci zapłacić.
Czy w tym wszystkim nadal możesz być sobą? Oczywiście, nawet jest to wskazane. Jednak pamiętaj o tym, by twoja marka była dla odbiorcy spójna.
 
Nadal zastanawiacie się nad sensem personal brandingu? Pamiętaj zatem o słowach Setha Godina:
​ 
Ludzie kupują od Ciebie tylko z dwóch powodów. Po pierwsze - bo przyciągnąłeś uwagę. Po drugie - bo zdobyłeś ich zaufanie.

Jak aplikować?

Aby przesłać swoje CV, użyj formularza rekrutacyjnego.

Infolinia rekrutacyjna:

  +48 32 441 91 50